החלקה אורגנית באישור משרד הבריאות

רבות כבר נכתב על הנזקים הפוטנציאליים הנגרמים כתוצאה מהחלקה. על אף הנזקים הידועים מוסיפות מספרות רבות בארץ להציע תהליך החלקה המבוסס על חומרים כימיים ומזיקים. מתולתלות יקרות אם אתן מעוניינות להחליק את שיערכן אך חוששות מהנזק שיכול להיגרם מחומרים כימיים בשיער, יש לנו סוף כל סוף את הפתרון המושלם! החלקה אורגנית באישור משרד הבריאות היא הדרך להבטיח שיער חלק ומלא ברק אשר שומר על בריאות ואיתנות לאורך טווח. בניטה היא חברה המתמחה במוצרי שיער למספרות ויחידים באיכות הגבוהה ביותר.

היתרונות של החלקה אורגנית באישור משרד הבריאות

החלקה אורגנית באישור משרד הבריאות היא הדרך שלכם להבטיח שמירה על שיער בריא וחיוני, מבלי החשש לנזקים לאורך טווח. החומרים האורגניים אינם כימיים ולא מכילים פורמלין בדומה להחלקת קראטין. החלקה כימית פוגעת בשיער, הורסת את מבנה צמיחת השיער וגורמת לנשירה ויצירת קצוות מפוצלים. פעמים רבות לאחר החלקה נגרם נזק לאורך זמן אשר דורש תהליך שיקום מסיבי לשיער. החומרים בהם אנו משתמשים לא רק שאינם גורמים נזק, אלא תורמים לשימור הברק והחוזק הטבעי של השערה ואף מסייעים בתהליך שיקום השיער. אישור משרד הבריאות הינו הוכחה לתרומת חומרים אלו לשיקום מיטבי לאיכות השערה. אנו ממליצים שלא להשתמש באף תכשיר לשיער אשר אינו מאושר בידי משרד הבריאות. יתרון נוסף של הפורמולה הייחודית שרקחנו הוא שלא תצטרכו לעבור עליה עם מחליק. כן כן, שמעתם נכון, ההחלקה חזקה ונשמרת לאורך זמן. שימו לב כי ישנן חברות כיום אשר אינן משתמשות באישור מקורי של משרד הבריאות, היזהרו מזיופים כשמדובר בבריאות שיערכם והקפידו לבדוק ממי אתם רוכשים תכשירים מסוג זה.

מי אנחנו?

בניטה היא חברה המתמחה במוצרי שיער איכותיים ואורגניים במחירים משתלמים. זה הזמן לדאוג לשיערכם ברמה הגבוהה ביותר וליהנות מחוזק השיער, בריאותו וכמובן מראה מלא ברק ומשגע. אנו מקפידים על שימוש בחומרים המאושרים בידי משרד הבריאות כדי שתוכלו להיות בטוחים מה אתם שמים על ראשכם. כלל התכשירים והמוצרים שאנו מציעים נמכרים למספרות המובילות בארץ וכמובן ליחידים שרוצים לדאוג לעצמם בצורה מקסימלית.